niedziela, 11 sierpnia 2013

Kim jestem, skąd przybywam, dokąd zmierzam.

Witam. Na wstępie pragnę zaznaczyć, że jest to mój pierwszy blog i mam nadzieję, że sprawdzę się w prowadzeniu go. 
Za namową pewnej osoby oraz po długich namysłach, postanowiłam udostępnić i tym samym podzielić się z Wami moją twórczością. Moje opowiadania są rozmaite, choć większa część z nich zawiera mniej lub więcej elementów magii.
Na dobry początek zacznę publikować tutaj "Lucy". Jest to opowieść o siedemnastoletniej dziewczynie, której życie zmienia się w dniu jej urodzin. Okazuje się, że jej ojciec dał jej coś, czego konsekwencji nie da się odwrócić. Przed Lucy staje nie lada wyzwanie. Musi w młodym wieku okiełznać swojego smoka i ucząc się pilnie wszystkiego od podstaw pod okiem najlepszych jeźdźców - poprowadzić swój lud na wojnę ze straszliwymi potworami, które istnieją tylko w Drugim Świecie...

Kilka słów o mnie :
Mam na imię Sara. Jestem szesnastoletnią licealistką, która uwielbia przelewać swoją kreatywność na papier. Uwielbiam czytać książki (Najczęściej biograficzne, profilaktyczne, fantasy), grać na gitarze i słuchać muzyki. Chętnie przyjmę od Was wszelką konstruktywną krytykę, a moje błędy obiecuję poprawiać z rozdziału na rozdział.

Zapraszam do śledzenia mojego bloga :)

2 komentarze:

  1. napewno też będę śledzic i czytac ;3
    narazie przeczytałamtylko 1 rozdział ale obiecujęnadrobic ;D zapowiada się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)